بایگانی و فرم های مدرسه

بایگانی و فرم های مدرسه- محیط اکسل

*نسخه جدید قرار داده شد

بروزرسانی در شهریور 1402

در بسیاری از مدارس، معاونین و یا مدیران مدارس جهت بایگانی و آرشیو پرونده های دانش آموزان هنوز از روش های قدیمی مثل دفتر بایگانی و .. استفاده می کنند و پرونده ها را معمولا به ترتیب حروف الفبا در قفسه ها نگهداری می کنند.

حال تصور کنید محل یکی از این حروف پر شود و یا بخواهید از میان انبوهی از پرونده ها یکی را انتخاب کرده و به متقاضی تحویل دهید

و یا به مدرکی از آن نیاز داشته باشید. می بایست دفتر را باز کنید و یا کل پرونده ها را بگردید تا شخص مورد نظر را پیدا کنید.
یا مهم تر از آن بخواهید یکی از نامه های پرکاربرد مدارس مثل درخواست معافیت تحصیلی و یا آخرین وضعیت تحصیلی و یا گواهی اشتغال به تحصیل( در صورت در دسترس نبودن سایت سیدا) را به یک دانش آموز بدهید. روال معمول این است که مشخصات وی را یا به صورت دستی در یک نامه بنویسید و یا در یک فرم آماده آن را تایپ کنید.
و یا اگر بخواهید نامه ای به اداره بفرستید، معمولا این نامه را همراه با مشخصات مورد نیاز باید تایپ کنید و بعد از چاپ اگر نیاز به آن داشته باشید دوباره آن را تایپ کنید و یا در بین هزاران فایل در کامپیوتر به دنبال آن بگردید. و …
با استفاده از فایلی که در اینجا تهیه کرده ایم همه این کارها را به صورت کاملا اتوماتیک و براحتی خیلی بیشتر می توانید انجام دهید.

نمونه هایی از فرم هایی که می توانید با این برنامه ( که در محیط اکسل طراحی شده و هر شخصی حتی بدون اطلاعات زیاد کامپیوتری می تواند از آن استفاده کند) و بدون وارد کردن چندباره اطلاعات آنها را تهیه کنید، می توانید مشاهده کنید.

  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • گواهی آخرین وضعیت تحصیلی
  • درخواست معافیت تحصیلی
  • فرم انتقال دانش آموز و جابجایی آدرس معافیت
  • فرم استعلام سوابق تحصیلی
  • نامه اداری با سربرگ و شماره

در صفحه زیر اطلاعات اصلی مدرسه را برای کلیه نامه ها و فرم ها برای یک بار ثبت می کنید تا دیگر نیازی به تایپ چند باره آن ها نداشته باشید

همچنین کادر جستجو برای یافتن دانش آموز براساس نام خانوادگی وی طراحی شده که فقط با تایپ قسمتی از نام خانوادگی، شماره پرونده و باقی مشخصات آن نمایش داده می شود و نیازی به گشتن کل اسامی نیستید.

در فرم های موجود در این برنامه  کافیست فقط کد ملی دانش آموز را وارد کنید تا کلیه اطلاعات وی در فرم جای بگیرند. همچنین اطلاعات اولیه کلیه دانش آموزان را می توانید براحتی در صفحه مربوطه وارد کنید و یا با تهیه یک خروجی از سیستم مدرسه آن ها را در ستون مربوط کپی کنید.

همچنین در یکی از صفحات کارت مخصوص چسباندن روی پرونده به همراه خلاصه ای از مشخصات و شماره پرونده نیز آماده چاپ می شود.

حتی جهت پوشه های رونده که دارای لبه عمودی هستند نیز فرمی طراحی شده تا بتوانید آن را روی پوشه شخص بچسبانید.

در یکی دیگر از صفحات این فایل می توانید با وارد کردن اطلاعات نامه اداری خود یک نامه کامل و آماده چاپ داشته باشید که در هر زمانی می توانید برگشته و دوباره آن را چاپ کنید و یک بایگانی از کلیه نامه های ارسالی خود داشته باشید.

در قسمت بایگانی نیز بعد از اختصاص شماره پرونده به هر دانش آموز می توانید پرونده ها را به ترتیب شماره پرونده مرتب و بایگانی کنید و در صورت نیاز فقط با مراجعه به این برنامه و مشاهده شماره پرونده دانش آموز مورد نظر پرونده آن را پیدا کنید و با این کار یک بایگانی به مراتب کوچکتر و راحت تر خواهید داشت.
دقت کنید تمامی این کارها و فرم ها را فقط با داشتن این یک فایل در اختیار خواهید داشت. کافیست یک بار اطلاعات دانش آموزان خود را در آن وارد کنید.

دیگر مهم نیست ابتدای نام خانوادگی چه حرفی هست و یا نگران این نیستید اگر دانش آموزی پرونده خود را تحویل گرفت، قسمتی از چیدمان کمد بایگانی ناقص خواد شد.

چون شما پرونده جدید را فقط براساس یک شماره که خود سیستم به شما می گوید می توانید در دفتر ثبت کرده و در محل آن در کمد بایگانی قرار دهید.

ضمناً بعد از ورود نام جدید در دفتر با زدن یک کلید کلیه پرونده ها براساس نام خانوادگی و نام و نام پدر مرتب می شوند.

فرم آخرین وضعیت تحصیلی

فرم درخواست معافیت تحصیلی

برگ اعلام انتقال

فرم گواهی اشتغال به تحصیل

تعداد پیش بینی شده دانش آموزان و پرونده های آن ها برای وارد کردن در فایل و صفحه مربوطه 3000 نفر می باشد. در صورت نیاز به تعداد بیشتر فایل خریداری شده خود را از طریق ایمیل ارسال کنید تا بدون هزینه اضافی تعداد آن ها را برای شما بیشتر کنیم.
همچنین جهت فرم های بیشتر که می توانید به این فایل اضافه کنید، می توانید سفارش خود را ارسال کرده تا در اسرع وقت آن ها را برای شما تهیه کنیم. از جمله، فرم کارت امتحانات داخلی، فرم برنامه امتحانات داخلی ونهایی، فرم کارورزی هنرستان ها، فرم انتخاب واحد، فرم شهریه، فرم دفتر حساب مدرسه،فرم برچسب پاکت امتحانات، بدهکار و بستانکار دانش آموزان و …
در صورت نیاز به تغییرات و یا دیگر فرم ها از راه های ارتباطی فروشگاه با در ارتباط باشید.

این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

پس از پرداخت نهایی لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 کل, میانگین: 4,75 از 5)
Loading...

محصولات مرتبط

شاید برای خیلی از مدیران مدارس در اول سال این اتفاق افتاده است که برای تنظیم برنامه درسی و هفتگی مدرسه که در آن باید کلاس ها و دبیران خود را تنظیم کنند تداخل ها و مشکلات زیادی پیش آمده است.

با استفاده از این برنامه کافیست اطلاعات مدرسه خود، شامل دروس(16 مورد برای هر رشته-پایه) ، کلاس ها (31 مورد) و دبیران (90 مورد) را وارد کنید و سپس با مشخص کردن اینکه هر دبیر در چه روزهایی می تواند در مدرسه حضور داشته باشد، تا جایی که ممکن است از ایجاد تداخل و بهم ریختگی در برنامه هفتگی جلوگیری کنید و سریعتر این برنامه را مرتب و آماده کنید.

برنامه هفتگی مدارس – محیط اکسل

این فرم در برنامه اکسل باز می شود و شما بعد از وارد کردن اطلاعت ثابت سازمانی می توانید در ردیف های مختلف اطلاعات حواله خود را تایپ کرده و سپس اقدام به چاپ تک تک آنها بنمائید. در ضمن این اطلاعات را می توان ذخیره کرد در در صورت نیاز، مجدداً اقدام به چاپ آن ها کنید.
این فرم جهت حواله اشخاص حقوقی طراحی شده.

فرم حواله ساتنا- محیط اکسل

شما با داشتن این فایل و برنامه تا سال ها نیازی به ثبت دستی نمرات و فعالیت های دانش آموزان نخواهید داشت و به راحتی بهترین گزارشات را می توانید از این برنامه به دانش آموزان و اولیا آن ها و عوامل مدرسه ارائه دهید.

و در انتهای هر ماه و نیم سال و سال تحصیلی عملکرد دانش آموزان و کلاس خود را به صورت نمودار و جدول مرتب چاپ کرده و مشاهده نمائید. همچنین جهت محاسبه نمرات مستمر و نهایی نیازی به هیچ محاسبه ای نیست و این برنامه همه این کارها را برای شما انجام می دهد.

برنامه کلاسی معلم – محیط اکسل

با استفاده از این برنامه ما براحتی و با زدن چند کلید می توانید این کار را انجام دهید.

کافیست اطلاعات ملک مورد نظر خود را در قسمت مربوط به آن ثبت کنید و در مراجعات بعدی خیلی راحت آن را پیدا کنید.

این فایل را به همه مشاوران املاک پیشنهاد میکنیم.

ثبت املاک در بنگاه معاملات- محیط اکسل